18 Mart 2010 Perşembe

Bebelere Balonn'un kişiliğini açık ediyorum capslı!

Son günlerde aramızda katılıp kendini bir hayli sevdiren Bebelere Balonn lakaplı Ciyhan kardeşimiz tam bir kerhaneci çıktı!

Adana'nın genelevlerini ballandıra ballandıra anlatan ve haftada bir mutlaka kerhaneye gittiğini ayan beyan söyleyen ciyhan, her gittiğinde mutlaka 75 kuruş vererek kerhane tatlısı da yiyormuş!



 Radyoda kız tavlamak için iyi aile çocuğu rolü yapan Ciyhan'ı bir süre görmezden geldim ama  Grace kelly'i kandirmaya çalışınca kendime engel olamadım ve bu gerçeği kamu oyuna yansıtmak istedim!


 Kendisinin geçen haftalarda Adana'da çevre yolunda bir fahişe ile pazarlık yaparken çektiğim capsını da kanıt olarak sizlere sunuyorum:


 Aslında kız da ilik gibiymiş ha, helal ciyhancığım beline kuvvet!

6 yorum:

  1. olum dikkat ettiysenin bacakları falan baya bi ince. götü de kemiklidir bunun. sikerken catur catur ses gelir bundan. hatta kemik batma ihtimali var. sonuc olarak ciyan zevkine sıçayım!!
    saygıdeger pek muhterem insan VEHBİ SÜMBÜL

    YanıtlaSil
  2. Ciyhan kardeşim, şu aloları bizimlede paylaşırsın değil mi? Anlarsın ya ;)

    YanıtlaSil
  3. vehbi, o zaman bu kariyi sen sikme biz sikeriz kardesim!
    ibneye bak kemikli diye begenmedi bence baya iyi.

    YanıtlaSil
  4. karıya bak kanguru gibi amk bunun neresini beğendiniz helal lan vehbi kral adamsın.

    attiriyorum

    YanıtlaSil
  5. attiriyorum da isini bilio
    saygideger muhterem insan VEHBİ SÜMBÜL

    YanıtlaSil
  6. Olm tamam bişey demiyoruz biz, siz sikmeyin, biz sikeriz seve seve.

    YanıtlaSil