15 Mart 2010 Pazartesi

Beyler Goodgirl sado-mazocuymuş (capsli)!!!

      Daha önce de "marquis de sade'a hayran olduğunu belirterek tepkileri üzerine çekmiş olan başarılı doktor, son icraati ile s&m'ci olduğunu alenen belli etti.
      Nereden kelepçe satın alabileceğini sorduktan sonra basit alicengiz oyunlarıyla kendini aklamaya çalışsa da yemedik!
      Neymiş efendim yok plastik kelepçe sormuşmuş aslında da, yok kelepçeleri hastalarının götüne takacakmış da! Ben bir kelepçenin göte takıldığını ilk defa duydum!!! Hadi takılıyor diyelim o kelepçe o götü nasıl iyileştirecek bir kere?
Kusura bakma good sado-mazosun bunu artık saklamanın manası yok..

İŞTE O KELEPÇE:


Goodgirl'ün iş yaşantısında ne kadar akıllı,uslu ve giderli olduğuna bakar mısınız?


bir de özel hayatına bakalım:

9 yorum:

  1. Sonuna kadar katılıyorum sana dostum, iş hayatında peruk takıyor sanırım! Kendisinin tam bir at terbiyecisi olduğunu son resimde görmüş olduk.

    YanıtlaSil
  2. Evet dostum. Herkes kimin ne olduğunu öğrensin, hiç bir şey gizli kalmasın benim tüm istediğim bu!

    YanıtlaSil
  3. now be a good girl, down on your knees!

    YanıtlaSil
  4. Offf dizlerinizin üstüne çökün demiş, sanırım kırbaç olayına gireceğiz çok şanslıyız.

    YanıtlaSil
  5. he lan sadece okurken bile erekte oldum..

    YanıtlaSil
  6. mahremiyete saygı istiyorum ulan. Sikerim.
    saygideger muhterem insan VEHBİ SÜMBÜL

    YanıtlaSil
  7. LAN ÜYE OLUN SİKTİĞİMİN YERİNE! SONRA KARI MISINIZ ERKEK Mİ BELLİ OLMUYOR!!!

    YanıtlaSil
  8. Vehbi burda da mı? Siktir git bi huzur ver Gud'a da tercihini yapsın.

    YanıtlaSil
  9. gudun kelepçesi varsa benimde belimde deri kemer var şrraak şıraak! oyss fena bu fanteziler

    YanıtlaSil